KTO KARATAY ÜNİVERSİTESİ NEBİM V3 ERP TEMEL KULLANICI EĞİTİMİ SERTİFİKA PROGRAMI
Nebim V3 Erp Temel Kullanıcı Eğitimi Sertifika Programı;
Eğitim Tarihi : 17.04.2017 Tarihinde başlayacaktır.
Eğitim Süresi : 75 saat (5 Hafta)
Eğitim Gün-Saatleri : Pazartesi Çarşamba Cuma günleri Saat 18.00-20.30 saatleri arası
Cumartesi günü 13.00 – 18.30 saatleri arası
Eğitim yeri : KTO Karatay Üniversitesi Bilgisayar Laboratuvarları
Eğitim Ücreti : Kısa bir süre için 2.450 TL yerine 1.550.- TL KDV Dahil
Bonus ve Paraf kartlarınıza taksit imkânı vardır.
Eğitim ücreti için % 60 KOSGEB desteğinden yararlanabilirsiniz.
Nebim V3 yazılımı, henüz Nebim V3 ile çalışma deneyimi olmayan kullanıcılara, sınıf ortamında genel özellikleri ile tanıtılmaktadır.
Nebim V3 Temel Kullanıcı Eğitimi sayesinde kullanıcıların programı daha etkin ve verimli kullanmalarını ve iş süreçlerinizin hızlı bir şekilde ilerlemesini sağlayacaksınız. Temel iş süreçlerinin, fiş girişlerinin ve raporların anlatıldığı Temel Kullanıcı Eğitimlerinde katılımcılar yazılımı bilgisayar karşısında uygulamalı olarak kullanarak deneyimlerini artırabilmektedirler.
Temel Kullanıcı Eğitimlerine kurumsal firmaların personelleri katılabilecekleri gibi, akademik eğitimlerini sürdüren kişiler, ya da kariyerlerinde değişiklik yapmak isteyen kişiler de "bireysel" olarak katılabilmektedirler.
Öğrenciler ve kariyerlerine yeni başlayanlar için:
Mezun olmak üzere olan veya akademik eğitimlerini yeni bitirmiş kişilerin, ya da kariyerlerinde değişiklik yapmak isteyen kişilerin bireysel eğitim almaları ve sertifika sahibi olmaları; Başarılı bir kariyere başlamak için ön şart olan iş kavramı bilgilerini öğrenmelerini ve bunu Nebim yazılımları deneyimi ile pekiştirmelerini sağlar. Kasiyerlikten Mağaza Müdürlüğüne, Ürün Yöneticiliğinden Bilgi İşlem Uzmanlığına kadar birçok pozisyon için başvururken, kariyer medyası ve işe alım Web sitelerinde en çok aranan yazılımlardan biri olan Nebim ile ilgili yeterliliklerini kanıtlamalarını ve kalabalık arasından sıyrılıp diğer adayların önüne geçmelerini kolaylaştırır. Yeni görevlerine daha hızlı uyum sağlamalarına ve yöneticilerine performanslarını kanıtlamalarına yardımcı olur.
Nebim ya da Nebim Çözüm Ortakları ekosisteminde bir kariyer hedefleri olduğunda, aday değerlendirme sürecinde ve işe alım şartlarında avantaj elde ederler.
Kayıt için: Karsem ofisi; Aslı ASLAN 0332 221 72 54 - karsem@karatay.edu.tr
ÖDEME:
KARSEM ofisinde nakit yada kredi kartı ile (Bonus ve Paraf Kartlara taksit imkanı vardır.) yapabilirsiniz yada aşağıdaki hesaba yatırabilirsiniz.
Ad Soyad, ve açıklama kısmına; “NEBİM” yazılarak,
KTO Karatay Üniversitesi Sürekli Eğitim Merkezi (KARSEM) hesabına yatırılabilir.
Banka Adı ve Şube : Halkbank –Aziziye Şubesi
Hesap No: 16100059 - IBAN: TR150001200132400016100059
NEBİM V3 ERP TEMEL KULLANICI EĞİTİMİ MÜFREDATI |
ÜRÜN GRUBU |
Ürün yapısının oluşturulması |
Ürün Hiyerarşisi |
Ürün Özellikleri |
Ürün Kodlaması |
Barkod tipleri |
Fiyat yönetimi |
Etiketleme |
Satın Alma |
Alım Satım Sevkiyat Süreçleri |
Tedarikçi Fiyat Listesi Oluşturma |
Verilen Siparişler |
Tedarikçi Ön sevk bildirimi (ASN) |
Mal kabul işlemleri |
Masraflar |
Masraf Kodlaması |
Masraf Dekontları |
Borç ve Alacak Dekontu |
Malzemeler |
Malzeme Kodlaması |
Sipariş ve Faturalama işlemleri |
Satış Pazarlama |
Satış pazarlama kodlamaları |
Müşteri adayları tanımı |
Fiyatlandırma |
Satış fiyat listesi |
Satış fiyatı oluştuma sihirbazı |
İlişkili fiyat |
Fiyat gruplarını atama |
Toptan Satış |
Teklif yönetimi |
Alım Satım Sevkiyat Süreçleri |
Alınan siparişler |
Rezarvasyon-Sevk emri işlemleri |
Satış teklifi düzenleme ve onaylama |
İrsaliye işlemleri |
Faturalama |
Depo Yönetimi |
Depo Kullanıcısı Tanımlama |
V3 de Mobil Kullanımı |
Depo Süreç Tanımları |
Depo Stok Seviyeleri |
Sayım Girişi |
Envanter Raporları |
Sayım Eşitleme |
Ofis Depoları Arası Transferler |
Envanter ile Çalışmak |
Mağaza ve Ofislere Sevkiyat |
Ürün Set Takım Tanımlama |
Mağazaların Yönetimi |
Mağaza Kullanıcılarının Tanımlanması |
Mağaza Kartlari ve Özellikleri |
Mağaza Parametreleri |
Mağazaya Sevk ve Onaylama İşlemleri |
Mağaza Satış Sorumlusu Tanımlama |
Mağazaların Yönetimi Modülü Tanıtılması |
Toptan Satış Modülünün Tanıtılması |
Perakende Satış Modülünün Tanıtılması |
Envanter Yönetimi Modülünün Tanıtılması |
V3 Pos |
V3 pos ayarları |
Perakende müşteri kartı |
Peşin satış |
Peşin satış iade işlemleri |
Peşin satış sipariş süreçleri (sipariş, rezervasyon ,sevk emri, irsaliye, fatura) |
Masraf girişi |
Ürün ayırma |
Mağazaya giren çıkan ziyaretçi sayıları girişi ve başka uygulamalarla entegrasyon |
Perakende satış fişlerinde düzenlemeler |
GENEL TEKRAR - SINAV |
FİNANS GRUBU |
Finansman Yönetimi |
Alacak ve Borç Hesapları |
Müşteri ve Tedarikçi kod yapısının oluşturulması |
Kredi Limiti Yönetimi |
Sair Borç / Alacak Girişi |
Kasa İşlemleri |
Nakit Kasa Hesabı |
Kasa Hareketleri |
Nakit Hesapların Kur Farkı Fişleri |
Banka işlemleri |
Banka Hesabı |
Banka Kredi Kartı (POS) Hesapları |
Havale/ EFT İşlemleri |
Banka Hesapları Kur Farkı Fişleri |
Çek ve Senet İşlemleri |
Alacak çek ve senet işlemleri |
Borç çek ve senet işlemleri |
GENEL MUHASEBE |
Muhasebe Kodlamaları |
Hesap kodu Yapısının Oluşturulması |
Entegrasyon hesap ayarlarının yapılması |
Muhasebe Fiş işlemleri |
Fiş girişleri |
Muhasebe Entegrasyon İşlemleri |
Muhasebe Kur Farkı fişleri |
Yansıtma İşlemleri |
Fişlerde Maliyet düzenle |
Satın alma faturalarında maliyet düzenleme |
Satılan Malın maliyeti |
Maliyetlendirme parametreleri |
Satışların Maliyetini Hesapla |
Dönem Sonu Envanter Maliyet Raporu |
İnsan Kaynakları |
İnsan kaynakları kodlamaları |
İş başvuru işlemleri |
İş görüşme işlemleri |
Personel tanımlamaları |
Personel Ücretleri |
İş yeri tanımlamaları |
Parametreler |
Kazanç ve kesinti tanımlamaları |
Personel Ücret ve Çalışma Bilgileri |
Puantaj ve Tahakkuk |
Personele Banka Üzerinden Yapılan Ödemeler |
Ücret Planlama |
GENEL TEKRAR - SINAV |