Bu web sitesi sağlanan hizmetlerin iyileştirilmesi ve web sitemizde en iyi deneyimleri yaşamanız için çerezleri kullanır.

Reddet Kabul Et
Duyurular

SATIŞ BECERİLERİ GELİŞTİRME VE PAZARLAMA STRATEJİLERİ EĞİTİMİ

SATIŞ BECERİLERİ GELİŞTİRME VE PAZARLAMA STRATEJİLERİ EĞİTİMİ

 

Rekabet Ortamında Bir Adım Önde Olabilmek…

Sayın Üyemiz;

Mevcut Satış ve Pazarlama Stratejilerinizi gözden geçirmek ve günümüz şartlarına uygun farklı satış ve pazarlama stratejilerini kullanmak için davetlimizsiniz.

EĞİTİMİN AMACI: Bu eğitime katılan satış ve pazarlama sorumluları; müşterinin ihtiyacını doğru anlamayı, potansiyel müşterileri bulup, onları şirkete kazandırmayı, pazarlamanın mantığını, müşterinin itirazlarını anlayıp ortadan kaldırmayı, tahsilâtı zamanında ve şirketin standartlarında yapmayı öğreneceklerdir.                                                                                                   

Sonuç üreten müşteri ziyaretlerinin nasıl olması gerektiği, fiyat, vade, ıskonto ve tahsilat konularındaki itirazları pratik yaparak nasıl bertaraf edeceklerini; konusunda uzman eğiticimizden öğreneceklerdir.

Konya Sanayi Odası olarak 2023 hedeflerinize ulaşmanıza katkıda bulunmak için bu sürece davetlisiniz…

 

Saygılarımızla

 

KONYA SANAYİ ODASI

 

Not:

Eğitim Ücreti :

400 TL+KDV dir. Eğitim ücreti tek seferde eğitim süresi içerisinde yapılacaktır. Eğitim sonunda katılımcılara sertifika verilecektir.

 

Eğitim Başlangıç ve Bitiş Tarihi : 18 Ocak 2016  - 22 Ocak 2016

Eğitim Süresi  :5 gün-20 saat

Eğitim Saati    :17:00-21:00 arası

Katılımcı sayısı: 10-12 kişi

Eğitim Yeri   : Konya Sanayi Odası Eğitim Salonu

 

PROGRAM İÇERİĞİ;

 

 

MÜŞTERİ PSİKOLOJİSİ VE SATIŞ (1.GÜN)

 

Çekirdekten gelme satışçılar, artık daralan pazarlar ve artan rekabet, karşısında zorlanmaya başladılar. Şimdi, Müşteride güven sağlama, müşteriyi anlama, ihtiyaçlarına cevap verebilme ve müşteriyi yönlendirmeyi iyi yapan satışçı şirkete para kazandırıyor. 

 

Ø       Satış Nedir?

Ø       Günümüzde Satış Nasıl Yapılır?

Ø       Satışta Temel Hedef nedir?

Ø       İnsanlar Neden ve Ne Zaman Satın Alırlar?

Ø       Rasyonel Satın Alma Güdüleri nelerdir?

Ø       Duygusal Satın Alma Güdüleri nelerdir? 

Ø       Müşteri İkna Etme Yöntemleri nelerdir?

Ø       Müşteriler neden sizinle alışveriş yapsınlar?        

Ø       Acımasız Rekabet Çevresinde Satış-Müşteri ilişkileri nasıl olmalıdır?                                           

SATIŞTA İYİ SONUÇ İÇİN GÖRÜŞMELER (2.GÜN)

Satışta iyi sonuç, başarılı bir satış görüşmesi ile başlar. Satış görüşmesinde müşterilere talep ve istekleri doğrultusunda bir şeyler sunulmalıdır. Bu yapılmadığı takdirde çoğu zaman satış gerçekleşmeden görüşme sona erer. Bu nedenle satış görüşmesinden önce satış elemanının şu sorular cevaplanmış olması gerekir: Kiminle niçin, ne konuda ve nasıl görüşeceğim, nelerle karşılaşabilirim, bunlara hazırlıklı mıyım?

 

Ø       Satış Görüşmelerinin Planlaması nasıl yapılmalıdır?                                          

Ø       Rakipleri Tanımanın Önemi Nedir?

Ø       Müşteri Takibi Nasıl Yapılmadır?           

Ø       Müşteriyi analiz etmek neden önemidir?

Ø       Satış görüşme hedefinin belirlenmesi nasıl yapılır?                                            

Ø       Satıcı- Müşteri İlişkisi nasıl olmalıdır?

Ø       Dinleme ve soru sormanın önemi nedir?

Ø       Müşteriler nelere itiraz eder?

 

TAHSİLAT (3.GÜN)

“Başarılı tahsilât, başarılı satıştan gelir” sloganından hareketle, müşteri seçimindeki istihbarat ve analiz yöntemleri (kredi, risk ve alacak)  artık çok önemli hale gelmiştir. Eğitimin bu aşamasında,  özellikle tahsilât yönetimindeki zafiyetlerin tespit edilmesi ve çözüm önerilerinin geliştirilmesi konusu tartışılacaktır.

 

Ø       Satışta tahsilâtın yeri ve önemi nedir?

Ø       Müşteriler neden tahsilât noktasında kaplan kesilirler?

Ø       Siz mi satıyorsunuz yoksa müşteri mi satın alıyor, Karar veren kim?                    

Ø       Tahsilât noktasında müşteri itirazları nasıl karşılanmalıdır?                                

Ø       Müşteri sadakati nasıl kazanılır?

Ø       Satışı Kapama ve Satışı Sonuçlandırmayı nasıl yapmalısınız?       

 

 

 

 

 

                                  

PAZARLAMA (4.GÜN)

Piyasa/müşteri anketleri yapmak, odak grupları oluşturmak ve sonuçları analiz etmek. Amaç sürdürülebilir bir müşteri memnuniyetini sağlamak, var olan müşterinin daha fazla çeşit veya ürün satı almasını sağlamak ve yeni müşteriler bulmak olmalıdır.

 

Ø Yeni Rekabet Koşullarında Etkili Pazarlama ve Satış anlayışı nasıldır?

Ø Pazarlama planları nedir ve nasıl yapılır?                                              

Ø Müşterilerin sınıflaması nasıl yapılmalıdır?

Ø Riskli müşteri ile ilişkiler nasıl yönetilir?  

Ø Pazarlama veya satış programlarının oluşturulmasında nelere dikkat edilmelidir?

 

 

PRATİK ÇALIŞMALAR (5.GÜN)

 

Satış hayatının içinden gerçek kesitlerle;

Ø       Müşteri ziyaretini planlama, ziyaret yapma,

Ø       Çeşitli konulardaki itirazları karşılama,

Ø       Fiyat pazarlığı yapma ve sipariş alma,

Ø       Tahsilâtı garanti altına almayı kapsayan Video kayıtlı Pratik çalışmalar

 

 

Satış Becerileri Geliştirme ve Pazarlama Stratejileri

Eğitimi Başvuru Formu

Ad-Soyadı        :…………………………………………………………………………………………………………..

 

Firma Adı         :…………………………………………………………………………………………………………..

 

E-posta            :…………………………………………………………………………………………………………..

 

Telefon            :…………………………………………………………………………………………………………..

 

Bu formu doldurarak 251 44 99 nolu faksa göndermenizi ya da fbayraktar@kso.org.tr  e-mail adresine bilgi vermenizi rica ederiz.

 

Dış Ekonomik İlişkiler ve Projeler Koordinatörlüğü & Avrupa İşletmeler Ağı

Detaylı Bilgi İçin:Fatih BAYRAKTAR / Tel: +90 332 251 06 70 – 139
E-mail: fbayraktar@kso.org.tr  Faks: +90 332 248 93 51